« The friends who came over on this star in the same times. I want to tell my present feeling to you. The past life was interesting. I will create the splendid lives together from now on. | トップページ | 高知市 高知大学名物の理髪店。健在でした。 »

2008.05.01

高知市 仕事の夢を見て目覚めました。

 二〇〇八年五月一日。

 夢にうなされて午前九時に起きました。

 夢。
 「若いの」と二人で仕事をしているものです。
 すんなりといかないので冷や汗をかいています。
 何とか突破しなくてはとあせっているところで夢から覚めました。

 前の仕事に未練があるのだと思います。
 あの緊張感、あの充実感……。

|

« The friends who came over on this star in the same times. I want to tell my present feeling to you. The past life was interesting. I will create the splendid lives together from now on. | トップページ | 高知市 高知大学名物の理髪店。健在でした。 »

文化・芸術」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/41053074

この記事へのトラックバック一覧です: 高知市 仕事の夢を見て目覚めました。:

« The friends who came over on this star in the same times. I want to tell my present feeling to you. The past life was interesting. I will create the splendid lives together from now on. | トップページ | 高知市 高知大学名物の理髪店。健在でした。 »