« 香川県の道路を拡張してつくった三つの陸軍飛行場 57 端岡(はしおか)―国分寺飛行場=作業は玉藻組が受け持ち、朝鮮人たちも……。 | トップページ | 英語で日記 Clear,Fri,June.11,2010 私の華麗なファッション。 »

2010.06.10

英語で日記 Clear,Thurs,June.10,2010 あすから三日間のスケジュール。

Clear,Thurs,June.10,2010 あすから三日間のスケジュール。

 あすから日曜日までの私のスケジュールをつくっています。
 [金曜日]
 私は、早朝から高知市へ行きます。
 私は午後からの会議に参加します。
 その後で、私は、妻と、どこかで食事をします。
 私は、その日のうちに香川県に帰ります。
 そして、私は、高松市の本屋に寄り、四カ所の地図を買います。
 [土曜日]
 私たちは、早朝から広島県福山市に行きます。そして、私たちは、博物館を見学します。私たちは、その日のうちに、さぬき市に帰ります。
 [日曜日]
 私たちは、早朝から、高松市の国分寺町に行きます。
 私たちは、そこで、古代の国分寺がどうなっていたか勉強します。
 私は、その足で図書館に行き、必要な本を探します。
 私は、夜、三つのリポートを書き始めます。

 かなり綱渡りのスケジュールです。うまくいくかな。土曜日、日曜日に「起きる」ことがポイントです。

Clear,Thurs,June.9,2010 Schedule of three days from tomorrow.

I made my schedule from tomorrow to Sunday.
Friday
I will go to Kochi City early morning.
I will participate in a conference in the afternoon.
And,I will eat supper with my wife somewhere.
I will return to Kagawa Prefecture before the day is out.
And,I will go to a bookstore in Takamatsu City.
I will buy 4 places maps.
Saturday
We will go to Fukuyama city in Hiroshima early morning.
And, we will visit the museum.
We will return  to Sanuki City before the day is out.
Sunday
We will go to Kokubunji town in Takamatsu City early morning.
Then, we will study an ancient Kokubu temple.
I will go to a library after that, and look for a necessary book.
I will begin to write three reports at night.

|

« 香川県の道路を拡張してつくった三つの陸軍飛行場 57 端岡(はしおか)―国分寺飛行場=作業は玉藻組が受け持ち、朝鮮人たちも……。 | トップページ | 英語で日記 Clear,Fri,June.11,2010 私の華麗なファッション。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

My cousin recommended this blog and she was totally right keep up the fantastic work!

投稿: dental hygienist | 2010.06.28 16:32

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48595810

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Clear,Thurs,June.10,2010 あすから三日間のスケジュール。:

« 香川県の道路を拡張してつくった三つの陸軍飛行場 57 端岡(はしおか)―国分寺飛行場=作業は玉藻組が受け持ち、朝鮮人たちも……。 | トップページ | 英語で日記 Clear,Fri,June.11,2010 私の華麗なファッション。 »