« 高松市 どんぶりいっぱいのサラダが出るトンカツの店。 | トップページ | ブログ写真展 希望への道。 »

2010.06.19

Cloudy,Saturday,June.19,2010 本屋に来ると太っ腹になる僕。

Cloudy,Saturday,June.19,2010 本屋に来ると太っ腹になる僕。

 早朝から坂出市へ向かいました。
 ここで実習があるのです。

 終わってから同じ実習に参加した級友と二人で昼食をとりました。
 そして、二人で本屋に行きました。
 僕は、二万五千分の一の地図を四枚買いました。
 そして、地図の読み方の本、考古学の本、日本史の年表を買いました。
 なんか、本屋にくると急に太っ腹になります。

 帰り道に、缶詰や即席ラーメンなどの食材を買い込みました。

 そして、午後四時半にアパートに帰りつきました。
 水曜日にあった実習のリポートの執筆を開始しました。
 午後十一時、ダウンしました。
 途中、夕飯を食べましたが、六時間はリポートについやしました。
 しかし、まだ、三分の一しか書けていません。

 

  少し疲れています。今夜は、目覚まし時計をかけないで寝ましょう。

Cloudy,Saturday June.19th 2010  I become a generous suddenly when I go to a bookstore.

I went to Sakaide city from this early morning.
There was training there.

After the training, I had lunch with classmate who participated in the same training .
And We went to a bookstore.
I bought four pieces of a one-25000th maps.
And I bought a book of how to read map, an archeological book, and the chronological table of the Japanese history.
I become a generous suddenly when I go to a bookstore.

I bought ingredients like canned food and instant Chinese noodles on my way home.

And I reached my apartment at half past 4 p.m..
I started writing reports of the training which I took on wednesday.
I was doned at 11:00 p.m.
I ate supper on the way, but I spent for six hours to write reports.
However, I only can write it a one-third.

(ingredients 食べ物の材料。one-25000thの読み方 one twenty five thousandth。one-thirdの読み方 one third)

|

« 高松市 どんぶりいっぱいのサラダが出るトンカツの店。 | トップページ | ブログ写真展 希望への道。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48672356

この記事へのトラックバック一覧です: Cloudy,Saturday,June.19,2010 本屋に来ると太っ腹になる僕。:

« 高松市 どんぶりいっぱいのサラダが出るトンカツの店。 | トップページ | ブログ写真展 希望への道。 »