« 香川県の道路を拡張してつくった三つの陸軍飛行場 62 軍事用地収用のための法律の変遷。 | トップページ | 短歌集 「十八、二十歳の友たちのこと」。 »

2010.06.30

英語で日記 Wednesday,June.30,2010 テラコッタ粘土が、わがアパートに到着。

Wednesday,June.30,2010 テラコッタ粘土が、わがアパートに到着。

 晴れ。

 睡眠不足のまま一時間目にかけつけました。
 しかし、授業は休講になっていました。

 アパートに帰ってから、ご近所にビラを配布しました。
 坂を登ったり、下ったりしながら百枚くらい配布しました。
 途中会った人には声をかけて手渡しました。
 汗びっしょりになりました。
 その帰りに、近所の焼き肉屋に入って焼肉を食べてしまいました。
 できるだけ肉は食べないでおこう思っていたのですが、肉の誘惑に負けてしまいました。

 夜、注文していたテラコッタ粘土二キロ分が、わがアパートに到着しました。
 それは、代引きでした。
 いろんな造形をつくっていきたいと思っています。
 
 自伝風の本を一冊読み終えました。
 その本を読みながら「人生って何だろう?」と考え込み、涙をためいてました。

Wednesday,June.30,2010 The terracotta clay arrived at my apartment.

Fine.
 
I run to a first period, still I had lack of sleep.
However, the class was canceled.

I came back to my apartment.
And, I distributed the flyer to the vicinity.

I distributed about 100 pieces while climbing and walking down the slope.
I handed them calling person who I have met sometimes.
I became sweaty.
I entered a chophouse in the vicinity after the distributig, and I ate grilled meat.
I have thought that I should have not to eat meat as much as possible.
However, I have given in to the temptation of meat.

The terracotta clay arrived at my apartment at night.
It was cash on delivery.
I will make various forming from this.

I finished reading one book written about like autobiography style.
I thought, "What is the life?" while reading the book
I moved it.

|

« 香川県の道路を拡張してつくった三つの陸軍飛行場 62 軍事用地収用のための法律の変遷。 | トップページ | 短歌集 「十八、二十歳の友たちのこと」。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48762389

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Wednesday,June.30,2010 テラコッタ粘土が、わがアパートに到着。:

« 香川県の道路を拡張してつくった三つの陸軍飛行場 62 軍事用地収用のための法律の変遷。 | トップページ | 短歌集 「十八、二十歳の友たちのこと」。 »