« 英語で日記 Thursday,July.1st 2010 さぬき市志度の志度寺や周辺の街なみ。  | トップページ | 短歌 「借りてきた 本積み上げて 悦に入る……」。 »

2010.07.02

英語で日記 Cloudy,Friday,July.2nd,2010 粘土の作品「魅惑の球形」。 

Cloudy,Friday,July.2nd,2010 粘土の作品「魅惑の球形」。 

 朝、早く起きて、粘土の作品「魅惑の球形」を仕上げました。
 いつの日にか焼いてみたいと思っています。

 午前九時過ぎから香川県立県立図書館にオートバイで向かいました。
 途中、日本共産党の三ヶ尻亮子(みかじり・りょうこ)さん(四十一歳)が街頭演説をしているのに出会いました。
 いま、高知県に住んでいる人です。
 私は、彼女を初めて見ました。
 演説を終わってからあいさつに来てくれました。
 私は、自己紹介しました。

Cloudy,Friday,July.2nd,2010Work "fascinating sphere" of clay.
 
I got up early and finished up my work "fascinating sphere" of clay.
I want to burn it one day.

I faced Kagawa prefectural library by my motorcycle at 9 a.m.
I met Mrs.Mikajiri Riyouko(41 years old) who was making a speech on the street on the way to the library.
She belongs to Japan Communist Party.
She is an inhabitant in Kochi Prefecture now.
I saw her for the first time.
She came to me for the greeting after having the speech.
I introduced myself.
 
I looked for the book in the prefectural library until 5 a.m.
"It was, and existed. I wanted to learn this."
There were some parts that I would almost say so.
I obtained a large result today.

|

« 英語で日記 Thursday,July.1st 2010 さぬき市志度の志度寺や周辺の街なみ。  | トップページ | 短歌 「借りてきた 本積み上げて 悦に入る……」。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48775717

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Cloudy,Friday,July.2nd,2010 粘土の作品「魅惑の球形」。 :

« 英語で日記 Thursday,July.1st 2010 さぬき市志度の志度寺や周辺の街なみ。  | トップページ | 短歌 「借りてきた 本積み上げて 悦に入る……」。 »