« 歴史の自習の時間 写経をしていた武丘広立の死―天平十八年(七四六年)の文書。 | トップページ | 歴史の自習の時間 ナチス党の御用教育学者、エルンスト・クリーク。 »

2010.07.30

英語で日記 Friday,July.30 2010 山の上の喫茶店で。

Friday,July.30 2010 山の上の喫茶店で。

 晴れ。

 昨日、私は、アパートを出ないで勉強しました。
 しかし、本日は、午後から山の上の喫茶店に行きました。
 そこで、古文献研究のテストのための勉強をしました。
 その勉強を終て、アパートに帰りました。
 私の短歌から十首を選びました。
 高知市の地元の雑誌に投稿するためです。
 これから、その原稿を郵便ポストに入れてくるつもりです。
 そして、教育学概論の試験に向けての勉強を始めます。

Friday July.30th 2010 In the coffee shop on the mountain.

Fine.

I studied without going out of my apartment yesterday.
However, I went to the coffee shop on the mountain in the afternoon today.
And, I studied for a test of old document research in the coffee shop.
Then, I finished the study in the evening.
And, I returned to my apartment.
I chose ten poems from my tanka.
I contribute them to a local magazine issued in Kochi city.
Hereafter, I will put the manuscript in the pillar box.
And, I start studying for the examination of the pedagogy outline.

|

« 歴史の自習の時間 写経をしていた武丘広立の死―天平十八年(七四六年)の文書。 | トップページ | 歴史の自習の時間 ナチス党の御用教育学者、エルンスト・クリーク。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/49013930

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Friday,July.30 2010 山の上の喫茶店で。:

« 歴史の自習の時間 写経をしていた武丘広立の死―天平十八年(七四六年)の文書。 | トップページ | 歴史の自習の時間 ナチス党の御用教育学者、エルンスト・クリーク。 »