« 英語で日記 Sunday,July.17th 2010 ライチをたくさん食べました。 | トップページ | 短歌集 「大学は前期試験の季節」。 »

2010.07.19

英語で日記 Monday,July.17th 2010 " It's just happening around us all the time."

「見て。ネルソン。
 みんな生きている。 
 私たちのまわりで、いつも、みんながせいいっぱい生きているのね。
 そう思うと、本当にきれいだわ」

Monday July.17th 2010 " It's just happening around us all the time."

Fine.

The study of my Japanese culture history ended tentatively.

I started studying of the museum study.

By the way, I have been watching an American movie "Sweet November" with DVD since the other day.

I introduce my favorite dialog.

Nelson and Sarah look at night view.

Sarah talks to Nelson.

"Look at that,Nelson.

That's life.

Tt's just happening around us all the time.

I think that's so beautiful."

 "Look at that,Nelson.
  That's life.
  Tt's just happening around us all the time.
  I think that's so beautiful."

 ところで、私は、この間からDVDでアメリカ映画"Sweet November"を見ています。
 私の気に入ったセリフがあります。
 夜景を眺めている NelsonとSarah。
 Sarahが、Nelsonに語りかけます。

  私の、日本文化史の勉強は、一応、終わりました。
 私は、博物館学の勉強を始めました。

 晴れ。

Monday,July.17th 2010 " It's just happening around us all the time."

|

« 英語で日記 Sunday,July.17th 2010 ライチをたくさん食べました。 | トップページ | 短歌集 「大学は前期試験の季節」。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48918316

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Monday,July.17th 2010 " It's just happening around us all the time.":

« 英語で日記 Sunday,July.17th 2010 ライチをたくさん食べました。 | トップページ | 短歌集 「大学は前期試験の季節」。 »