« 歴史の自習の時間 僧侶・源信の母のいさめの和歌。 | トップページ | 英語で日記 Monday,July.17th 2010 " It's just happening around us all the time." »

2010.07.19

英語で日記 Sunday,July.17th 2010 ライチをたくさん食べました。

Sunday,July.17th 2010 ライチをたくさん食べました。

 晴れ。

 香川県丸亀市にあった陸軍隠匿飛行場について、あるかたから話を聞かせていただきました。
 この日は、MOさんとも一緒でした。
 お話を聞かせていただいたかたから資料を貸していただきました。
 
 これが終わってから、きのうの午後から私のアパートに来ている帰りに私の妻に電話したら、「高知に帰ります。うちのネコが飢えているかもしれないから」とのことでした。

 帰りに高松市で食べ放題のバイキングに挑戦しました。
 六十歳以上の人は割引料金でした。
 焼肉。
 すし。
 野菜。
 果物。
 腹いっぱい食べました。
 一番おいしかったのは果物のライチでした。
 ライチの実は、見かけは不格好です。
 しかし、皮を取ると、美しい半透明の実が現れます。
 十五個ほど食べました。
 
 帰ったら部屋がきれいに片付いていました。
 洗濯物もきれいにたたまれています。
 「ありがとうございます」

 午後六時から日本文化史の勉強をしました。
 午前零時に、勉強を中断しました。
 昨夜も、この科目の勉強を三時間やりました。
 明日も、この科目の勉強が続きます。

Sunday,July.17th 2010  I ate a lot of litchi.

Fine.

I listened the story of the army concealment airport in in Kagawa Prefecture Marugame City from a certain person.

Mr. M.O listened together.

I lent the material from the person.

I called my wife.

She had been in my apartment since yesterday afternoon.

So,she said.

"I will return to Kochi city. Because our cat might starve"

I challenged Viking of all-you-can-eat on my way to Takamatsu city.

The restaurant discounted the charge to 60-year-old or more person.

The Roast meat.

Sushi.

Vegetable.

Fruit.

I ate full.

It was a litchi that I thought the most delicious.

The appearance is actually ugly.

However, the beautiful translucent fruits appear when the rind is taken.

I ate that about 15 pieces.

The room was beautifully settled when I returned.

Laundry is beautifully folded.

"Thank you"

I studied a Japanese culture history at 6 p.m.

I stopped studying at twelve o'clock midnight.

I studied this subject for three hours last night.

The study of this subject will continue tomorrow.

|

« 歴史の自習の時間 僧侶・源信の母のいさめの和歌。 | トップページ | 英語で日記 Monday,July.17th 2010 " It's just happening around us all the time." »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48917697

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Sunday,July.17th 2010 ライチをたくさん食べました。:

« 歴史の自習の時間 僧侶・源信の母のいさめの和歌。 | トップページ | 英語で日記 Monday,July.17th 2010 " It's just happening around us all the time." »