« 英語で日記 Wednesday,July.21st 2010 土器の拓本の練習をしました。 | トップページ | ご近所の白い子猫。【写真】 »

2010.07.22

英語で日記 Thursday,July.22nd 2010 山崎ハコさん「ヨコハマ」の歌を聴きながら。

Thursday,July.22nd 2010 山崎ハコさん「ヨコハマ」の歌を聴きながら。

 晴れ。

 一時間目と二時間目に地理学の授業を受けました。
 この授業に刺激されました。
 先生の一生懸命さが素敵です。
 後期は実践的な地理学の科目を受けたいと思っています。

 アパートに帰ってから、昨日の続きの試験勉強をやりました。
 
 それから、戦争体験集の本を、ある人に貸してもらいました。
 そして、食材の買い物に行きました。
 ライチも買ってきました。

 そして、比較考古学の試験勉強をしました。
 山崎ハコさんの歌を聴きながら勉強しました。
 彼女の「ヨコハマ」を聴くと何だか涙ぐみそうになります。
 比較考古学の試験勉強は、午後十時半に終わりました。
 試験勉強が比較的早く済んだのは、山崎ハコさんの歌のおかげです。 
 ちなみに、「ヨコハマ」は、ここにありました。

 http://www.youtube.com/watch?v=9fAttmTjKUo

Thursday,July.22nd 2010 While listening to the song of Mrs.Hako Yamasaki  "Yokohama".

Fine.

I attended the class of the geography in the first period and second period.
I was stimulated by this class.
I like all-out of the teacher
I want to receive the subject of practicing geography at latter term.
 
After I returned to my apartment, I studied for the exams same as yesterday.
 
After that, I borrowed a book about the war experience collection.
And, I bought ingredients.
I bought litchi.

And, I did the examination study of the comparison archeology.
I studied while listening to the songs of Mrs.Hako Yamasaki.
I feel like crying if I listen to her "Yokohama".
I finished studying my comparison archeology at 10:30 at night.
Thanks to Mrs.Hako Yamasaki's songs, my examination study ended comparatively early.
By the way, "Yokohama" was here.

http://www.youtube.com/watch?v=9fAttmTjKUo

|

« 英語で日記 Wednesday,July.21st 2010 土器の拓本の練習をしました。 | トップページ | ご近所の白い子猫。【写真】 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48949805

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Thursday,July.22nd 2010 山崎ハコさん「ヨコハマ」の歌を聴きながら。:

« 英語で日記 Wednesday,July.21st 2010 土器の拓本の練習をしました。 | トップページ | ご近所の白い子猫。【写真】 »