« 短歌 「わが党の 涙ながらの 文を読む……」。 | トップページ | 英語で日記 Wednesday,July.14th 2010 「わぉーーっ、一時間目に遅れる」。 »

2010.07.14

英語で日記 Tuesday,July.13th 2010 私たちの大学では前期試験の日程が発表されました。

 Tuesday,July.13th 2010 私たちの大学では前期試験の日程が発表されました。

 雨。

  朝、私たちの新聞の一面トップに載った記事を読んで、感激しました。

 私たちの大学では前期試験の日程が発表されました。
 試験のあるのは十一科目。
 そのほかにリポートを八つほど仕上げなくてはなりません。
 それが終われば夏休みです。

 リポートを二つ、仕上げました。
 「さぁ、印刷して……」
 ところが、紙がありません。
 コンビニにA4の用紙を買いに行きました。

 印刷が終わったら、もう午前一時になっていました。

Tuesday July.13th 2010 The schedule of the first term examination was announced at our university.

Rain.
 
I was deeply moved when I read the article written on the top of our newspaper in the morning.
The schedule of the first term examination was announced at our university.
I should take the examination of 11 subjects.
I should finish up about eight reports in others.
We will go on a summer vacation from the next day when they are over.
 
I finished up two reports.
"Now, and I print and ……"
There is no paper.
I went to a convenience store to buy A4 paper.
 
When the print ended, it had become 1 a.m.

|

« 短歌 「わが党の 涙ながらの 文を読む……」。 | トップページ | 英語で日記 Wednesday,July.14th 2010 「わぉーーっ、一時間目に遅れる」。 »

文化・芸術」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48878290

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Tuesday,July.13th 2010 私たちの大学では前期試験の日程が発表されました。:

« 短歌 「わが党の 涙ながらの 文を読む……」。 | トップページ | 英語で日記 Wednesday,July.14th 2010 「わぉーーっ、一時間目に遅れる」。 »