« 英語で日記 Saturday,July.17th 2010 I taranslated a story into Japanese. | トップページ | 英語で日記 Thursday,July.22nd 2010 山崎ハコさん「ヨコハマ」の歌を聴きながら。 »

2010.07.22

英語で日記 Wednesday,July.21st 2010 土器の拓本の練習をしました。

Wednesday,July.21st 2010 土器の拓本の練習をしました。

 晴れ。

 実習では、先週に続いて、土器の拓本の仕方を教わりました。
 拓本の作業は、土器に、水を使って紙を張り付けるのが難しい。
 
 家に帰ってから文化財学の試験に向けての勉強をしていました。
 しかし、途中でダウンしました。
 三時間ほど寝てしまいました。
 そして、起き上って勉強の続きを午前零時までやりました。
 この科目の勉強は、明日も続きます。

Wednesday,July.21st 2010 We practiced the stone-print of earthenware.

Fine.
 
In the practice, we learnt the method of the stone-print of earthenware following last week.
As for the work of the stone-print, it is difficult for me to stick paper on earthenware by using water.

After that, I returned to my house, I studied for the examination of the cultural asset study.
However, I was downed in the middle.
I slept for about three hours.

And, I got up and continued studying until twelve o'clock midnight.
I reviewed the notebook of this subject and understood that I was taught fairly valuable things.
The study of this subject will continue tomorrow.

|

« 英語で日記 Saturday,July.17th 2010 I taranslated a story into Japanese. | トップページ | 英語で日記 Thursday,July.22nd 2010 山崎ハコさん「ヨコハマ」の歌を聴きながら。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/48943402

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 Wednesday,July.21st 2010 土器の拓本の練習をしました。:

« 英語で日記 Saturday,July.17th 2010 I taranslated a story into Japanese. | トップページ | 英語で日記 Thursday,July.22nd 2010 山崎ハコさん「ヨコハマ」の歌を聴きながら。 »