« 短歌 妻からの「名湯」。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年八月二十五日 水曜日 後期の授業の時間割の案。 »

2010.08.24

英語で日記 二〇一〇年八月二十四日 火曜日 私のアパートにお客様がやってきました。

二〇一〇年八月二十四日 火曜日 私のアパートにお客様がやってきました。

 晴れ。

 私は、昨日に続き、古墳の発掘作業に参加しました。
 
 午後七時ころ、私が私のアパートに着くと、弟、妻、娘、娘の二人の娘がやってきていました。
 妻が、私の部屋で、エアコンのコントローラーを発見してくれていました。
 弟、娘、娘の二人の娘は、近くの旅館に泊まりました。
 娘、娘の二人の娘は、明日午前中は香川県で観光し、その後、東京都に帰るとのことです。
 私は、古墳発掘作業に向かいます。

Tuesday August 24th, 2010 Guests came to my apartment.
 
Fine.

I participated in the excavation work of the old tomb following yesterday.
 
My younger brother, my wife, my daughter, and my two granddaughters had come when I arrived at my apartment at about 7 p.m.
My wife discovered the controller of the air conditioner in my room and it existed.
My younger brother,my daughter, and my two granddaughters stayed at the nearby inn.
I hear that my daughter and my two granddaughters will go sightseeing in Kagawa prefecture tomorrow morning, and will return to Tokyo afterwards.
I face the old tomb excavation work.

|

« 短歌 妻からの「名湯」。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年八月二十五日 水曜日 後期の授業の時間割の案。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/49241499

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一〇年八月二十四日 火曜日 私のアパートにお客様がやってきました。:

« 短歌 妻からの「名湯」。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年八月二十五日 水曜日 後期の授業の時間割の案。 »