« 英語で日記 二〇一〇年九月十三日 月曜日 四国についての新しい科目の受講説明会。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年九月十一日 土曜日 妻への誕生日のプレゼント。 »

2010.09.13

英語で日記 二〇一〇年九月十日 金曜日 Aホテルのキャンペーン。

二〇一〇年九月十日 金曜日 Aホテルのキャンペーン。

 晴れ。

 午後、私は、高松市からの高速バスで大阪市に向かいました。
 私は、大阪市に着いてから、今晩のホテルを探しました。
 そして、私は、JR大阪環状線の天王寺駅近くのAホテルに投宿しました。
 私は、自分の部屋に入って、机の上を見ました。
 そこには、心当たりのある本が展示されていました。
 それらは、日本の戦争は正しかったと主張する本でした。
 それらの本には、この本はホテルのフロントで売っていますという注記がついていました。
 それらを見て、私は気が付きました。
 このホテルの属しているグループの代表は、日本の戦争は正しかったとキャンペーンをしているリーダーです。
 このグループのホテルは、全国にたくさんあります。
 このグループの各ホテルで、こうした宣伝をしているのでしょうか。

Friday, September 10th, 2010 Campaign for A hotel.

Fine.

I faced Osaka city from Takamatsu city by a high-speed bus in the afternoon.
I searched for a hotel for tonight after I arrived at Osaka city.
And, I lodged at A hotel in the vicinity of Tennoji station of JR Osaka loop line.
I entered my room, and saw a desk.
There were some books that I have ever seen.
The books says that the war of Japan was right.
The note "This book is sold in the reception desk at this hotel" was attached to those books.
I noticed, after seeing this.
The representative of this hotel group is a leader who have a campaign to say the war of Japan was correct.
A lot of hotels of this group are in the whole country.
Do these each hotel groups advertise like this?

|

« 英語で日記 二〇一〇年九月十三日 月曜日 四国についての新しい科目の受講説明会。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年九月十一日 土曜日 妻への誕生日のプレゼント。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/49438457

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一〇年九月十日 金曜日 Aホテルのキャンペーン。:

« 英語で日記 二〇一〇年九月十三日 月曜日 四国についての新しい科目の受講説明会。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年九月十一日 土曜日 妻への誕生日のプレゼント。 »