« 歴史の自習の時間 江戸時代の東海道は、で歩いて行けない所、三つ。 | トップページ | 短歌集 高知市の妻は……。 »

2010.09.18

英語で日記 二〇一〇年九月十八日 土曜日  太陽の光が輝く海を撮影しました。

二〇一〇年九月十八日 土曜日 太陽の光が輝く海を撮影しました。

 私の課題は、三テーマのリポートを書くことです。
 それが、うまく書けないのが、人生の重しのようになっていました。
 ついに、本日、午前中から、そのリポートを書き始めました。
 夜九時半になって、そのリポートを、三分の一、書き終わりました。
  明日、一箇所、取材して、何とかリポートの材料を整えたいと思っています。

 実は、午後は、オートバイで、ご近所を走りました。
 海の写真を撮りたかったのです。
 太陽の光が輝く海を撮影しました。
 それで満足して、私のアパートに帰って来ました。

Saturday, September 18th, 2010 I took  a picture of the sea where solar light sparkled.

Fine weather.

My problem is to write a report of three themes now.
It seems to have become the weight of my life that I cannot write it well.
At last, I have begun to write the report today from the morning.
It was half past 9 p.m. and has finished writing the report one-third.
I will reserch one thing tomorrow and want to prepare the materials of the report somehow.

In fact, I ran in the neighborhood by a motorcycle in the afternoon.
I wanted to take a picture of the sea.
I took a picture of the sea where solar light sparkled.
Thus I was satisfied and returned to my apartment.

|

« 歴史の自習の時間 江戸時代の東海道は、で歩いて行けない所、三つ。 | トップページ | 短歌集 高知市の妻は……。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/49488939

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一〇年九月十八日 土曜日  太陽の光が輝く海を撮影しました。:

« 歴史の自習の時間 江戸時代の東海道は、で歩いて行けない所、三つ。 | トップページ | 短歌集 高知市の妻は……。 »