« 英語で日記 Monday, October 4th, 2010 My homework of the English class. | トップページ | アジア太平洋戦争中のラジオは「怖い情報を流す機械」でした 浜村淳さんの文章。 »

2010.10.05

英語で日記 二〇一〇年十月五日 火曜日 マンジュシャゲの花。【写真一枚】

P1020362

二〇一〇年十月五日 火曜日 マンジュシャゲの花。

 曇り、のち晴れ。

 通学の途中で綺麗に咲いているマンジュジャゲの花に出合いました。

  午後七時から演習のリポートを書き始めました。
 A4で十ページのリポートを完成させました。
 気が付いたら午前四時前でした。
 メールを開きました。
 大切なメールが三通来ていました。
 そのうちの一つは未知の人からでした。

Tuesday, October 5th, 2010 Flowers of cluster amaryllis.

Cloudy,and fine.

On my way to our university, I came across flowers of cluster which bloomed beautiful.

I have begun to write a report of the practice from 7:00 p.m.
I completed ten pages of reports in A4.
It was before 4:00 a.m. when I noticed.
I opened an email.
To me, three important emails came.
One of those was from an unknown person.

|

« 英語で日記 Monday, October 4th, 2010 My homework of the English class. | トップページ | アジア太平洋戦争中のラジオは「怖い情報を流す機械」でした 浜村淳さんの文章。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

とても綺麗ですね。この時期に咲く好きな花の一つです。

投稿: 池田 | 2010.10.05 21:45

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/49655490

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一〇年十月五日 火曜日 マンジュシャゲの花。【写真一枚】:

« 英語で日記 Monday, October 4th, 2010 My homework of the English class. | トップページ | アジア太平洋戦争中のラジオは「怖い情報を流す機械」でした 浜村淳さんの文章。 »