« 「わが邸宅」のアケビ、スーパーマーケットのアケビ【アケビの写真あり】。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年十月九日 土曜日 リポートが書き終わらない。 »

2010.10.08

英語で日記 二〇一〇年十月八日 金曜日 インターネットの授業。

二〇一〇年十月八日 金曜日 インターネットの授業。

 晴れ、後、雨。

 朝六時から「四国学」の授業をインターネットで見ました。
 このインターネットの授業は、後期から始まりました。
 「四国学」を二科目受講しています。

 一時間目の授業の開始の十五分前になりました。
 急いで授業に駆けつけなくてはなりません。
 
 歴史地理学の授業は、きょうも私の知らないことばかりでした。
 これは、私にとって、ものすごく刺激的な授業です。

 きょうは、インターネットで買い物をしました。
 買ったのは本が三冊と名刺三百枚です。

 「高知の戦争」の取材計画を決めました。

 私は、やっと、短歌を十首詠みました。それは、短歌の月刊誌の原稿です。

Friday, October 8th, 2010 A class of the Internet.

Fine weather,and rain.

I watched a class of Shikokugaku(Study about Shikoku) on the Internet from 6:00 a.m.
The internet class has began from the latter period.
I attend Shikokugaku 2 subjects.

It was time 15 minutes before starting the first lesson.
I had to rush to the class hastily.
 
The class of the historical geography was only what I did not know today.
This is an extremely stimulating class for me.

Today,I did shopping on the Internet.
They are three books and 300 pieces business cards.

I decided a plan of a coverage of "the war of Kochi".

At last I wrote ten tankas.
It is a manuscript of a monthly magazine of the tankas.

|

« 「わが邸宅」のアケビ、スーパーマーケットのアケビ【アケビの写真あり】。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年十月九日 土曜日 リポートが書き終わらない。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/49685221

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一〇年十月八日 金曜日 インターネットの授業。:

« 「わが邸宅」のアケビ、スーパーマーケットのアケビ【アケビの写真あり】。 | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年十月九日 土曜日 リポートが書き終わらない。 »