« 香川県さぬき市津田 見て歩き ⑥ 津田のまち並み 「右 白とり道」、「左 やくり道」の道標もありました。 | トップページ | 短歌 「ブログ読み 涙ためてる 友を思って」。 »

2010.11.11

英語で日記 二〇一〇年十一月十一日 木曜日 『高知の戦争 証言と調査』十号が、刷り上がりました。Thursday, November 11th, 2010 "War testimony and investigation 10 of Kochi" came off the press.

二〇一〇年十一月十一日 木曜日 『高知の戦争 証言と調査』十号が、刷り上がりました。

 私たちは、朝から、基礎演習の建築史の授業で、さぬき市津田に行きました。
 それは、私にとって、とても刺激的な授業でした。
 私は、とくに、石清水神社で、ニホンオオカミの像を見たのに感激しました。
 
  高知市の妻からの連絡によると、『高知の戦争 証言と調査』十号が刷り上がったとのことです。
 私は、この研究誌の原稿を集めているだけです。
 この研究誌の、編集・印刷・製本のみなさんは、大変、苦労しています。
 ありがとうございました。

Thursday, November 11th, 2010 "War testimony and investigation 10 of Kochi" came off the press.

We went to Sanuki city Tsuda by the building history class of the basic practice from morning.
It was a very stimulating class for me.
I watched the image of the Japanese wolf in Iwasimizu Shinto shrine, I was moved.

According to the communication from my wife in Kochi city, "war testimony and investigation 10 of Kochi" seem to have come off the press.
I collect manuscripts of this study magazine.
All of editing / print / bookbinding of this study magazine has a hard time very much.
Thank you.

|

« 香川県さぬき市津田 見て歩き ⑥ 津田のまち並み 「右 白とり道」、「左 やくり道」の道標もありました。 | トップページ | 短歌 「ブログ読み 涙ためてる 友を思って」。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/49999846

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一〇年十一月十一日 木曜日 『高知の戦争 証言と調査』十号が、刷り上がりました。Thursday, November 11th, 2010 "War testimony and investigation 10 of Kochi" came off the press. :

« 香川県さぬき市津田 見て歩き ⑥ 津田のまち並み 「右 白とり道」、「左 やくり道」の道標もありました。 | トップページ | 短歌 「ブログ読み 涙ためてる 友を思って」。 »