« 藤原義一の提案 高知県立総合芸術大学をつくりたい。ご意見を!! | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年十一月十三日 土曜日 瀬戸内地域のジャーナリストの懇親会に参加。 »

2010.11.12

英語で日記 二〇一〇年十一月十二日 金曜日 おいしい味噌汁ができました。

二〇一〇年十一月十二日 金曜日 おいしい味噌汁ができました。

 雲り、後晴れ。

 登校のときはカッパを着て行きました。
 一時限目が終わったとき外を見ると晴れあがっていました。

 二時限目が終わり、一目散にアパートに帰りました。
 まずは、洗濯をしました。
 よく乾きそうです。
 そして、サバのアラとナスを使って味噌汁をつくりました。
 「う、うまい!!!」
 これは、商売になりそうなできです。

 午後一時から勉強をしました。
 電話やインターネットで調べながら四国学の試験のためのメモをまとめました。
 できあがりました。
 しかし、もう、午後五時半です。
 近くに買い物に行きました。
 そして、つぎの課題にとりくみました。
 生涯教育論のリポートです。
 これは、のりのりで書きました。
 実は、何度も考えて、下書は、すでにできていました。
 で、それが終わったのが、午後八時半でした。

Friday, November 12th, 2010 I made delicious miso soup.

Cloudy,and fine.

I wore a rain jacket when I went to school.
When I looked at the outside after the first period was over, the sky cleared up.

The second period was over, and I returned to my apartment.
At first I washed laundry.
Because it was fine, it seemed to dry well.
And I made miso soup with mackere and eggplant.
"Good!"

I studied from 1:00 p.m.
I wrote a notes for examinations of the Shikoku study.
I have finished my notes.

It was already half past 5 p.m.
I went for shopping near my apartment.
And I started with the next assighnment.
It was a paper of the lifetime education theory.
I enjoyed this and wrote it.
In fact, I thought about the contents of the paper many times, and there was already the rough copy.
Well, it was half past 8 p.m. when it was over.

(mackere マクロ サバ)

|

« 藤原義一の提案 高知県立総合芸術大学をつくりたい。ご意見を!! | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年十一月十三日 土曜日 瀬戸内地域のジャーナリストの懇親会に参加。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

The home loans suppose to be important for people, which are willing to start their company. As a fact, this is very comfortable to receive a student loan.

投稿: EricaSteele33 | 2012.05.28 09:58

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50008084

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一〇年十一月十二日 金曜日 おいしい味噌汁ができました。:

« 藤原義一の提案 高知県立総合芸術大学をつくりたい。ご意見を!! | トップページ | 英語で日記 二〇一〇年十一月十三日 土曜日 瀬戸内地域のジャーナリストの懇親会に参加。 »