« 英語で日記 二〇一〇年十二月五日 日曜日 香美市の龍河洞にいた軍隊。 | トップページ | 【写真】 夜空に輝く木々 さぬき市志度。 »

2010.12.06

英語で日記 二〇一〇年十二月四日 土曜日 アルコールもある交流会。

二〇一〇年十二月四日 土曜日 アルコールもある交流会。

 晴れ。

 午後、高知市で、県立高知短期大学関係の集いに参加しました。
 夜は、そのメンバーの、アルコールもある交流会に参加しました。
 この交流会は、私にとって、すばらしいものでした。
 出席者たちと心と心が通い合うからです。

 香川県の大学に、今年の四月に三年次編入をしました。
 私の学科の同級生は二十人ほどです。
 編入してからもう、七カ月になりますが、コンパは一度もありません。
 私は、何か寂しい思いを抱いています。

Saturday, December 4th, 2010 Exchange meeting with some alcohol.

Fine.

I participated in gatherings relative prefectural Kochi junior college in Kochi city in the afternoon.
I participated in the exchange meeting with alcohol at night.
It was wonderful for me.
It is because the mind and the mind commute each other.
I did three annual incorporation to a university in Kagawa Prefecture in April this year.
Classmates of my subject are about 20 people.
There wasn't any party though seven months have already passed since I incorporated.
I feel something lonely.

|

« 英語で日記 二〇一〇年十二月五日 日曜日 香美市の龍河洞にいた軍隊。 | トップページ | 【写真】 夜空に輝く木々 さぬき市志度。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50229213

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一〇年十二月四日 土曜日 アルコールもある交流会。:

« 英語で日記 二〇一〇年十二月五日 日曜日 香美市の龍河洞にいた軍隊。 | トップページ | 【写真】 夜空に輝く木々 さぬき市志度。 »