« 英語で日記 二〇一一年一月二十九日 土曜日 映画「蟹工船」を見ました。Saturday, January 29, 2011 Movie "Crab-canning boat" was seen. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed. »

2011.01.31

英語で日記 二〇一一年一月三十日 日曜日 私のパソコンのメール、インターネットが不通になりました。Sunday, January 30, 2011 My personal computer broken off, E-mail and Internet went dead.

二〇一一年一月三十日 日曜日 私のパソコンのメール、インターネットが不通になりました。

 晴れ。

 妻が、家の中で自分の財布をなくしたということで家中を探し回っていました。

 「あなた、どこかに隠したの?」

 彼女は、私をも疑っています。

 私は、彼女は財布を、どこかに置き忘れていると思います。

 午後、高知市内で県立高知短期大学社会人入試のお知らせのビラを配布しました。

 これを、県立高知短期大学OBと一緒にやりました。

 妻も、それを手伝ってくれました。

 

 夜、さぬき市の私のアパートに帰ってきました。

 そして、私のパソコンを起動しました。

 しかし、パソコンのメールもインターネットも不通になっていました。

 これを直そうとしました。

 しかし、それは直りませんでした。

 博物館情報論の試験勉強をしました。

Sunday, January 30, 2011 My personal computer broken off, E-mail and Internet went dead.

Fine.

My wife lost her purse in our house.

She searched all over the house for it.

"Did you conceal it somewhere?"

She is suspecting me.

I think that she left  her purse somewhere.

In the afternoon ,I distributed flyers.

It said "You also take an entrance exam of prefectural Kochi junior college as a member of society . "

I did this with prefectural Kochi junior college OB.

My wife also helped it.

I came back to my apartment in Sanuki city at night.

And, I started up my personal computer.

However, my personal computer broken off, E-mail and Internet went dead.

I tried to repair this.

However, it was not repaired.

I did an exam study of museum information theory.

|

« 英語で日記 二〇一一年一月二十九日 土曜日 映画「蟹工船」を見ました。Saturday, January 29, 2011 Movie "Crab-canning boat" was seen. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50739640

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年一月三十日 日曜日 私のパソコンのメール、インターネットが不通になりました。Sunday, January 30, 2011 My personal computer broken off, E-mail and Internet went dead. :

« 英語で日記 二〇一一年一月二十九日 土曜日 映画「蟹工船」を見ました。Saturday, January 29, 2011 Movie "Crab-canning boat" was seen. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed. »