« 英語で日記 二〇一一年一月三十日 日曜日 私のパソコンのメール、インターネットが不通になりました。Sunday, January 30, 2011 My personal computer broken off, E-mail and Internet went dead. | トップページ | 二〇一一年二月一日 火曜日 三時間で十四問の答えを書きました。Tuesday, February 1, 2011  I finished writing the answer of 14 questions within three hours. »

2011.01.31

英語で日記 二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed.

二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。

 晴れ。

 三時間目の授業は、英会話でした。

 これが、私の大学三年生での最後の授業です。

 先生は、私たちを「英語を自分のものにするために、これからも持続的に勉強してください」と励ましてくださいました。

 午後、パソコンのインターネット、メールの故障が直りました。

 携帯電話を変えました。

 妻の財布事件が解決しました。

 犯人は妻自身でした。

 四国学の歴史の試験の勉強をしました。

 恩人の妹さんの電話で話をしました。

 寝たきりになっているそうです。

 体を治そうと近々、手術をします。

Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed.

Fine.

Our class of the third period was English conversation.

This is the last class in my junior.

Our teacher encouraged us, "Please study continuing to make English ours in the future".

Internet and mail of my personal computer were repaired in the afternoon.

I changed my cellular phone.

The trouble about my wife's purse was solved.

The criminal was my wife.

I studied an exam of history of Shikoku study.

I talked with benefactor's younger sister on telephone.

She seems to be bedridden.

She has an operation very soon.

(benefactor 恩人。bedridden ベッドリズン 寝たきりの)

|

« 英語で日記 二〇一一年一月三十日 日曜日 私のパソコンのメール、インターネットが不通になりました。Sunday, January 30, 2011 My personal computer broken off, E-mail and Internet went dead. | トップページ | 二〇一一年二月一日 火曜日 三時間で十四問の答えを書きました。Tuesday, February 1, 2011  I finished writing the answer of 14 questions within three hours. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50740012

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed.:

« 英語で日記 二〇一一年一月三十日 日曜日 私のパソコンのメール、インターネットが不通になりました。Sunday, January 30, 2011 My personal computer broken off, E-mail and Internet went dead. | トップページ | 二〇一一年二月一日 火曜日 三時間で十四問の答えを書きました。Tuesday, February 1, 2011  I finished writing the answer of 14 questions within three hours. »