« 大三島のみやげをいただきました。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月十四日 金曜日 妻は、人々の幸せのために、日々、活動しています。Friday, January 14, 2011 My wife acts for people's happiness every day. »

2011.01.13

英語で日記 二〇一一年一月十三日 木曜日 僕は、夜が忙しい。Thursday, January 13, 2011 My night was busy.My night was busy.

二〇一一年一月十三日 木曜日 僕は、夜が忙しい。

  晴れ。

 きょうは、夜が忙しかった。
 部屋のたくさんのゴミを捨てに行きました。
 手打ちうどんを食べに行きました。
 鹿児島県立図書館が送ってくれた資料をコピーしてYさんに送りました。
 散髪をしてもらいました。
 証明写真を撮りました。
 中古のDVDを三枚買いました。
 探していた人と連絡がつきました。
 彼は、一九四五年夏に兵士でした。
 Sさんに「あなたの編入祝いの宴をしましょう」と電話しました。
 DVDを二本見ました。

Thursday, January 13, 2011 My night was busy.

Fine. 

My night was busy today.
I went to throw away a lot of garbage of my room.
It went to eat a homemade noodle.
I copied a material that Kagoshima prefectural library sent me.
And,sent it to Mr. Y.
I had my hair cut.
An ID photo was taken.
I bought three DVDs of second-hand goods.
I was able to speak on telephone with a person whom I had been looking for.
He was a soldier in the summer of 1945.
I called Mrs. S , saying that "Let's do the feast of your incorporation celebration".
I watched two DVDs.

(garbage カーベッジ 生ゴミ)

|

« 大三島のみやげをいただきました。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月十四日 金曜日 妻は、人々の幸せのために、日々、活動しています。Friday, January 14, 2011 My wife acts for people's happiness every day. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50577860

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年一月十三日 木曜日 僕は、夜が忙しい。Thursday, January 13, 2011 My night was busy.My night was busy. :

« 大三島のみやげをいただきました。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月十四日 金曜日 妻は、人々の幸せのために、日々、活動しています。Friday, January 14, 2011 My wife acts for people's happiness every day. »