« 英語で日記 二〇一一年一月十一日 火曜日 オートバイは快調。 Tuesday, January 11, 2011 My motorcycle is smooth. | トップページ | スマキとチマキの違い 高知人的勘違い。 »

2011.01.12

英語で日記 二〇一一年一月十ニ日 水曜日 「締め切りは本日午後五時」。Wednesday, January 12, 2011  "The deadline is today afternoon five o'clock".

二〇一一年一月十ニ日 水曜日 「締め切りは本日午後五時」。

 晴れ。

 「あのリポートの締め切りはいつだったかなぁ」
 朝、私のノートを見ました。
 ノートを見て、びっくりしました。
 締め切りは本日午後五時でした。
 あせりました。
 それでも、二時間目の授業は受けました。
 アパートに帰って、午後一時からパソコンでリポートをつくりました。
 まず、展示会の企画をつくりました。
 つぎに、展示会のポスターです。
 そして、展示会場の構成図をかきました。
 これら三つをそろえて提出しました。
 それは、午後四時でした。
 五時間目の授業を受けることができました。

 夜、ある人に『高知の戦争 証言と調査』十三号への記事の執筆を願いしました。

Wednesday, January 12, 2011  "The deadline is today afternoon five o'clock".

Fine.

"When was a deadline of that report?"
I saw my notebook in the morning.
I was surprised to see it.
Its deadline was 5 p.m. of today.
I was in a hurry.
Still, I attended the second period.
I returned to my apartment, and made a report with my personal computer at 1 p.m.
First of all, I made a project of an exhibition.
Next, I made a poster of the exhibition.
And, I drew a block diagram of the exhibition hall.
I arranged and submitted these three.
It was 4 p.m.
I was able to attend the fifth period.

I asked a certain person to write an article to 'War testimony and survey of Kochi'No.13 at night.

|

« 英語で日記 二〇一一年一月十一日 火曜日 オートバイは快調。 Tuesday, January 11, 2011 My motorcycle is smooth. | トップページ | スマキとチマキの違い 高知人的勘違い。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50567744

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年一月十ニ日 水曜日 「締め切りは本日午後五時」。Wednesday, January 12, 2011  "The deadline is today afternoon five o'clock". :

« 英語で日記 二〇一一年一月十一日 火曜日 オートバイは快調。 Tuesday, January 11, 2011 My motorcycle is smooth. | トップページ | スマキとチマキの違い 高知人的勘違い。 »