« 【歴史、地理の自習の時間】 ヤンガードリアス事件を追え。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月二十三日 日曜日  彼女の滞在時間は二時間半でした。Sunday, January 23, 2011 Her sojourn time was two and half hours. »

2011.01.27

英語で日記 二〇一一年一月二十七日 木曜日 一科目で七つのリポートを提出。Thursday, January 27, 2011 Seven reports in a subject.

二〇一一年一月二十七日 木曜日 一科目で七つのリポートを提出。

  晴れ。

 ある科目の先生が、リポートを二つ返してくれました。
 この科目では、年間、計七つのリポートを提出しました。
 私は、アパートに帰って、それぞれのリポートの点数を合計しました。
 その科目は、なんとか及第点になっているようです。
 二月一日に、この科目の合否判定があります。

 夜は、歴史地理の試験勉強をしました。

 昨夜から、新たな悩みごとができました。
 ある人に手を貸してあげたい、でも、私には、その人のためになることをしてあげる能力がありません。

Thursday, January 27, 2011 Seven reports in a subject.

fine

A teacher of a certain subject returned us two reports.
We submitted seven reports in a year by this subject.
I returned to my apartment, and totaled my scores.
The subject seems to manage to be a passing point.
There is an admission decision on this subject on February 1.

I did an exam study of a history geography at night.

I got a new worry last night.
I want to help a certain person, and, however, I do not have an ability to benefit the person.

|

« 【歴史、地理の自習の時間】 ヤンガードリアス事件を追え。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月二十三日 日曜日  彼女の滞在時間は二時間半でした。Sunday, January 23, 2011 Her sojourn time was two and half hours. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50704785

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年一月二十七日 木曜日 一科目で七つのリポートを提出。Thursday, January 27, 2011 Seven reports in a subject.:

« 【歴史、地理の自習の時間】 ヤンガードリアス事件を追え。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年一月二十三日 日曜日  彼女の滞在時間は二時間半でした。Sunday, January 23, 2011 Her sojourn time was two and half hours. »