« 英語で日記 二〇一一年二月十七日 木曜日 私のエッセイ。Thursday, February 17, 2011 My essay. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十九日 土曜日 デッサンの学校。Saturday, February 19th, 2011 School of sketch. 【写真はデッサン用の鉛筆】 »

2011.02.18

英語で日記 二〇一一年二月十八日 金曜日 私は、美術と音楽を学びたい。Friday, February 18th, 2011 I want to study art and music.

二〇一一年二月十八日 金曜日 私は、美術と音楽を学びたい。

 晴れ。

 朝から英文法の勉強をしました。
 
  午後は、彫塑をしました。

 夜、高知市の自宅に帰ってきました。
 Mさん夫妻が、私たちの家を訪問しました。
 私は、二人に、つぎのようにいいました。
 「私は、いまの大学を卒業した後に、美術と音楽を学びたい」

Friday, February 18th, 2011 I want to study art and music.

Fine.

I studied English grammar in the morning.

I molded a plastic image in the afternoon.

I came back to my house in Kochi city at night.
Mr. and Mrs. M visited our house.
I spoke to two people as follows.
“ I want to study art and music after graduate my university.”

|

« 英語で日記 二〇一一年二月十七日 木曜日 私のエッセイ。Thursday, February 17, 2011 My essay. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十九日 土曜日 デッサンの学校。Saturday, February 19th, 2011 School of sketch. 【写真はデッサン用の鉛筆】 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50903787

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年二月十八日 金曜日 私は、美術と音楽を学びたい。Friday, February 18th, 2011 I want to study art and music. :

« 英語で日記 二〇一一年二月十七日 木曜日 私のエッセイ。Thursday, February 17, 2011 My essay. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十九日 土曜日 デッサンの学校。Saturday, February 19th, 2011 School of sketch. 【写真はデッサン用の鉛筆】 »