« 英語で日記 二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. " | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十一日 金曜日 ネコの薬の袋。【写真、一枚】 Friday, February 11, 2011 Cat's medicine bag. »

2011.02.11

英語で日記 二〇一一年二月十日 木曜日 歌集の原稿の整理をしました。Thursday, February 10, 2011 I arranged a manuscript of collection of Tanka poems.

二〇一一年二月十日 木曜日 私は、歌集の原稿の整理をしました。

 晴れ。

 大学の後期試験の成績が発表されました。

 一科目の成績だけが、非常に残念でした。

 一日中、歌集の原稿の整理をしました。

 五分が終わりました。

Thursday, February 10, 2011 I arranged a manuscript of collection of Tanka poems.

Fine.

A result of exams of the latter term of our university was announced.

Only a result of one subject was very regrettable for me.

I arranged a manuscript of collection of Tanka poems all day long.

It has finished only 1/5.

|

« 英語で日記 二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. " | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十一日 金曜日 ネコの薬の袋。【写真、一枚】 Friday, February 11, 2011 Cat's medicine bag. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50833586

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年二月十日 木曜日 歌集の原稿の整理をしました。Thursday, February 10, 2011 I arranged a manuscript of collection of Tanka poems. :

« 英語で日記 二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. " | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十一日 金曜日 ネコの薬の袋。【写真、一枚】 Friday, February 11, 2011 Cat's medicine bag. »