« 英語で日記 二〇一一年二月四日 金曜日 私は、私の妻に手助けしてもらっています。Friday, February 4, 2011 My wife is helping for me. | トップページ | 本土決戦期の陸軍兵力の高知県への配備 その一 「満州」から高知県へ。 »

2011.02.05

英語で日記 二〇一一年二月五日 土曜日 陸軍第十一師団関係の資料。Saturday, February 5, 2011 Material related to the 11th army division.

二〇一一年二月五日 土曜日 陸軍第十一師団関係の資料。

 晴れ。

 私は、午後、高知市の、ひろめ市場の前で、高知短期大学社会人入試のPRビラを配布しました。
 十五人ほどが、そのビラを配布しました。
 それには、OBだけでなく先生四人も参加しました。

 そのあと、私は、近くの高知県立図書館に行って陸軍第十一師団関係の資料をあさりました。
 
 私は、夜、自宅で、あすの取材の準備をしました。
 そして、私は、月曜日の四国学の二科目の試験勉強をしました。

Saturday, February 5, 2011 Material related to the 11th army division.

Fine.

I distributed flyers in front of Hirome market in Kochi city in the afternoon.
It said ”You also can take an entrance exam of prefectural Kochi junior college as a member of society”.
About 15 people distributed the flyer.
Not only OB but also four teachers participated in it.

After that, I went to the nearby Kochi prefectural library and hunted material related to the 11th army division.
 
I prepared tomorrow's interview at home at night.
And, I did an exam study of two subjects of Shikoku study on Monday.

|

« 英語で日記 二〇一一年二月四日 金曜日 私は、私の妻に手助けしてもらっています。Friday, February 4, 2011 My wife is helping for me. | トップページ | 本土決戦期の陸軍兵力の高知県への配備 その一 「満州」から高知県へ。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50785000

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年二月五日 土曜日 陸軍第十一師団関係の資料。Saturday, February 5, 2011 Material related to the 11th army division.:

« 英語で日記 二〇一一年二月四日 金曜日 私は、私の妻に手助けしてもらっています。Friday, February 4, 2011 My wife is helping for me. | トップページ | 本土決戦期の陸軍兵力の高知県への配備 その一 「満州」から高知県へ。 »