« 【短歌】 「突然に 試験の神様 降りて来て……」。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月八日 火曜日 Kさんが香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college. »

2011.02.07

英語で日記 二〇一一年二月七日 月曜日 後期の試験は、すべて終わりました。Monday, February 7, 2011 Eexams at latter term was over.

二〇一一年二月七日 月曜日 後期の試験は終わりました。

 晴れ。

 二時間目、四時間目に、四国学・産業と四国学・歴史と文化の試験を受けました。
 これで、後期の試験は、すべて終わりました。
 
 午後五時から英作文の勉強をしました。

Monday, February 7, 2011  Eexams  at latter term was over.

Fine.

I took exams of Shikoku study, industry, Shikoku study, history and culture in the fourth period and the second period.
All my exams at latter term were over by this.
 
I studied English composition at 5 p.m.

|

« 【短歌】 「突然に 試験の神様 降りて来て……」。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月八日 火曜日 Kさんが香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college. »

文化・芸術」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50804302

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年二月七日 月曜日 後期の試験は、すべて終わりました。Monday, February 7, 2011 Eexams at latter term was over.:

« 【短歌】 「突然に 試験の神様 降りて来て……」。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月八日 火曜日 Kさんが香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college. »