« 英語で日記 二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed. | トップページ | 【歴史、地理の自習の時間】 香川県三豊市豊中町の本山寺(もとやまじ)を焼いた長宗我部氏。 »

2011.02.01

二〇一一年二月一日 火曜日 三時間で十四問の答えを書きました。Tuesday, February 1, 2011  I finished writing the answer of 14 questions within three hours.

二〇一一年二月一日 火曜日 三時間で十四問の答えを書きました。

 雲り。

 博物館実習の科目に合格していました。

 これで、来年度も、この科目を学べます。

 試験を三つ受けました。

 すべて、記述式でした。

 計十四問すべてに解答しました。

 ボクシングの試合を三回したような感じでした。

 アパートに帰ってから、四国学の試験勉強をしました。

 高知県土佐市宇佐のYさんと電話で話しました。

 彼は、地域の老人会に入ったそうです。

Tuesday, February 1, 2011  I finished writing the answer of 14 questions within three hours.

Cloudy.

I had passed a subject of museum practice.

I can study this subject in the coming year.

I took three exams.

These exams were the description types.

I answered all of 14 questions in total.

It was feeling that did a boxing match three times.

After I returned to my apartment, I did an exam study of Shikoku study.

  

I spoke by telephone with Mr. Y in Kochi prefecture Tosa city Usa.

He seems to have entered an elderly person association in the region.

|

« 英語で日記 二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed. | トップページ | 【歴史、地理の自習の時間】 香川県三豊市豊中町の本山寺(もとやまじ)を焼いた長宗我部氏。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50748714

この記事へのトラックバック一覧です: 二〇一一年二月一日 火曜日 三時間で十四問の答えを書きました。Tuesday, February 1, 2011  I finished writing the answer of 14 questions within three hours. :

« 英語で日記 二〇一一年一月三十一日 月曜日 また、携帯電話を変えてしまいました。Monday, January 31, 2011 Cellular phone was changed. | トップページ | 【歴史、地理の自習の時間】 香川県三豊市豊中町の本山寺(もとやまじ)を焼いた長宗我部氏。 »