« 英語で日記 二〇一一年二月八日 火曜日 Kさんが香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十日 木曜日 歌集の原稿の整理をしました。Thursday, February 10, 2011 I arranged a manuscript of collection of Tanka poems. »

2011.02.09

英語で日記 二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. "

二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。

 晴れ。

 朝から丸亀市に行きました。

 

 この日、「十冊目の歌集を出そう」と決断しました。

 原稿をつくりはじめました。

Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. "

Fine.

I went to Marugame city in the morning.

 

I determined, "Let's put out the tenth collection of Tanka poems" on this day.

I began to make a manuscript.

|

« 英語で日記 二〇一一年二月八日 火曜日 Kさんが香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十日 木曜日 歌集の原稿の整理をしました。Thursday, February 10, 2011 I arranged a manuscript of collection of Tanka poems. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50823633

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. ":

« 英語で日記 二〇一一年二月八日 火曜日 Kさんが香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月十日 木曜日 歌集の原稿の整理をしました。Thursday, February 10, 2011 I arranged a manuscript of collection of Tanka poems. »