« 英語で日記 二〇一一年二月十三日 日曜日 歌集の原稿を仕上げました。Sunday, February 13, 2011 I finished up a manuscript of my collection of Tanka poems. | トップページ | 全国各地につくられていた陸軍秘匿(ひとく)飛行場 その一 まえがき »

2011.02.14

英語で日記 二〇一一年二月十四日 月曜日 私の歌集を編集しました。Monday, February 14, 2011 I edited my collection of Tanka poems.

二〇一一年二月十四日 月曜日 私の歌集を編集しました。

 雪。

 午後から雪が降っています。

 午後、高松市の出版社に行って、私の歌集出版について相談をしました。
 さぬき市のアパートに帰ってから、私の歌集の原稿を削って、ワードで編集しました。

Monday, February 14, 2011 I edited my collection of Tanka poems.

Snow.

It has been snowing since the afternoon.

I went to a publisher in Takamatsu city in the afternoon, and consulted about my collection of Tanka poems publication.
I cut down a manuscript of my collection of Tanka poems after I returned to my apartment in Sanuki city, and edited it in the word.

|

« 英語で日記 二〇一一年二月十三日 日曜日 歌集の原稿を仕上げました。Sunday, February 13, 2011 I finished up a manuscript of my collection of Tanka poems. | トップページ | 全国各地につくられていた陸軍秘匿(ひとく)飛行場 その一 まえがき »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50871715

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年二月十四日 月曜日 私の歌集を編集しました。Monday, February 14, 2011 I edited my collection of Tanka poems.:

« 英語で日記 二〇一一年二月十三日 日曜日 歌集の原稿を仕上げました。Sunday, February 13, 2011 I finished up a manuscript of my collection of Tanka poems. | トップページ | 全国各地につくられていた陸軍秘匿(ひとく)飛行場 その一 まえがき »