« 英語で日記 二〇一一年二月七日 月曜日 後期の試験は、すべて終わりました。Monday, February 7, 2011 Eexams at latter term was over. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. " »

2011.02.08

英語で日記 二〇一一年二月八日 火曜日 Kさんが香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college.

二〇一一年二月八日 火曜日 友人が四年制大学の編入試験に合格しました。

 晴れ。

                     

 正午から英作文の勉強を始めました。

 

 友だちのKさんが、香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。

 心から、おめでとうをのべます。

Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college.

Fine.

I started study of English composition at noon.

 

my friend mrs.K  passed an exam for admission as a transfer student of the senior college.

Congratulations sincerely.

|

« 英語で日記 二〇一一年二月七日 月曜日 後期の試験は、すべて終わりました。Monday, February 7, 2011 Eexams at latter term was over. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. " »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/50811853

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年二月八日 火曜日 Kさんが香川県の四年制大学の編入試験に合格しました。Tuesday, February 8, 2011 My friend passed an exam for admission as a transfer student of the senior college. :

« 英語で日記 二〇一一年二月七日 月曜日 後期の試験は、すべて終わりました。Monday, February 7, 2011 Eexams at latter term was over. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年二月九日 水曜日 「十冊目の歌集を出そう」。Wednesday, February 9, 2011 "Let's put out the tenth collection of Tanka poems. " »