« 英語で日記 二〇一一年三月二十八日 月曜日 大学の前期授業の履修登録をしました。Monday, March 28th, 2011 I did an enrollment of the classes of the first term of our university.【写真、さぬき市で見た花】 | トップページ | 高知市介良(けら)の鉢伏山(はちぶせやま)の秘密 その一 アジア太平洋戦争中の聴音壕跡か。【写真、三枚】 »

2011.03.29

英語で日記 二〇一一年三月二十九日 火曜日 エミ、ユリと高知市介良(けら)の鉢伏山に登頂。Tuesday, March 29th, 2011 Emi and Yuri reached the top of Hachifuyama mountain(Kochi city Kera).【写真、一枚】

 さあ、登るぞ!!

Photo_8

二〇一一年三月二十九日 火曜日 エミ、ユリと高知市介良(けら)の鉢伏山に登頂。  晴れ。  弟、私、孫のエミ、ユリと高知市介良(けら)の鉢伏山に登りました。  岩屋のほうから登って頂上を征服し、潮見台団地に降りました。  途中、アジア太平洋戦争中の陣地の跡を見つけました。  歩数は、一万二千歩でした。  歌集の校正を終えました。 Tuesday, March 29th, 2011 Emi and Yuri reached the top of Hachifuyama mountain(Kochi city Kera). Fine. I climbed Hachifuyama mountain(Kochi city Kera) with my younger brother, my granddaughters Emi and Yuri. We climbed from Iwaya and conquered the top. And, we got off in Siomidaidanti. We found marks in the position in Asia Pacific War on the way of a climbing mountain. I walked 12,000 steps. A proofreading of a collection of Tanka poems was finished.

|

« 英語で日記 二〇一一年三月二十八日 月曜日 大学の前期授業の履修登録をしました。Monday, March 28th, 2011 I did an enrollment of the classes of the first term of our university.【写真、さぬき市で見た花】 | トップページ | 高知市介良(けら)の鉢伏山(はちぶせやま)の秘密 その一 アジア太平洋戦争中の聴音壕跡か。【写真、三枚】 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51249629

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年三月二十九日 火曜日 エミ、ユリと高知市介良(けら)の鉢伏山に登頂。Tuesday, March 29th, 2011 Emi and Yuri reached the top of Hachifuyama mountain(Kochi city Kera).【写真、一枚】:

« 英語で日記 二〇一一年三月二十八日 月曜日 大学の前期授業の履修登録をしました。Monday, March 28th, 2011 I did an enrollment of the classes of the first term of our university.【写真、さぬき市で見た花】 | トップページ | 高知市介良(けら)の鉢伏山(はちぶせやま)の秘密 その一 アジア太平洋戦争中の聴音壕跡か。【写真、三枚】 »