« 県立高知短期大学についての記事 斎藤艶子さん、小林美奈子。 | トップページ | 【写真】 三日月の菓子。 »

2011.03.23

英語で日記 二〇一一年三月二十三日 水曜日 私たちのボランティアサークル。Wednesday, March 23th, 2011 Our volunteer circle.

二〇一一年三月二十三日 水曜日 私たちのボランティアサークル。

 晴れ。

 午前中、私たちのボランティアサークルについて、Tさん、Hさんと話しました。
 昼、喫茶店に行きました。そこで、同じサークルのKさんと出会いました。
 夜、サークルの会長・Iさんと会って話し合いをしました。
 
 その間に、つぎのことをしました。
 高知空襲で六人の家族を失った人にインタビュー。 
 デッサン、一時間。
 平和の集会への参加。

Wednesday, March 23th, 2011 Our volunteer circle.

Fine.

I spoke about our volunteer circle with Miss. T and Miss. H In the morning.
I went to a coffee shop in daytime. Then, I met Miss. K of the same circle.
I met Miss. I ,a chairman of the circle at night and discussed about our circle.
 
The following was done during that time.
Interviews a person who lost six families in the air raid in Kochi. Sketch(one hour).
Participation of peace meeting.

|

« 県立高知短期大学についての記事 斎藤艶子さん、小林美奈子。 | トップページ | 【写真】 三日月の菓子。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51200842

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年三月二十三日 水曜日 私たちのボランティアサークル。Wednesday, March 23th, 2011 Our volunteer circle. :

« 県立高知短期大学についての記事 斎藤艶子さん、小林美奈子。 | トップページ | 【写真】 三日月の菓子。 »