« 【短歌集】 東日本大地震のただなかで、恐れおののく。【加筆しました。】 | トップページ | 【ニュース】 東日本大震災:東京電力福島第一原子力発電所事故 東京電力、全面退去打診 震災三日後の夜。 »

2011.03.17

英語で日記 二〇一一年三月十七日 木曜日 陸前高田市の元同僚が無事でした。Thursday, March 17th, 2011 Old coworkers in Rikuzentakada city were safe.

二〇一一年三月十七日 木曜日 陸前高田市の元同僚が無事でした。

 晴れ。

 陸前高田市の元同僚が無事で、避難所にいることがわかりました。

 家の本の整理をしました。

 香美市に行きました。
 借りていた本を返すためです。

 デッサンを二時間やりました。

 夕方、東京都の友人に電話すると「停電中」とのことです。
 東京都の息子から電話がありました。

Thursday, March 17th, 2011 Old coworkers in Rikuzentakada city were safe.

Fine.

Old coworkers in Rikuzentakada city were safe.
He was in a place of refuge.

I arranged books in my house.

I went to Kami city.
The purpose of it is to put borrowed books back.

I sketched for two hours.

I heared, it was "Be blacking out" when I called my friend in Tokyo in the evening.
I had a telephone call from my son in Tokyo.

|

« 【短歌集】 東日本大地震のただなかで、恐れおののく。【加筆しました。】 | トップページ | 【ニュース】 東日本大震災:東京電力福島第一原子力発電所事故 東京電力、全面退去打診 震災三日後の夜。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51146793

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年三月十七日 木曜日 陸前高田市の元同僚が無事でした。Thursday, March 17th, 2011 Old coworkers in Rikuzentakada city were safe.:

« 【短歌集】 東日本大地震のただなかで、恐れおののく。【加筆しました。】 | トップページ | 【ニュース】 東日本大震災:東京電力福島第一原子力発電所事故 東京電力、全面退去打診 震災三日後の夜。 »