« 英語で日記 二〇一一年四月九日 土曜日 二つの原稿。Saturday, April 9th, 2011 Two sheets of manuscript. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年四月十一日 月曜日 測量学の授業。 »

2011.04.10

英語で日記 二〇一一年四月十日 日曜日 高知県議会議員選挙の開票。Sunday, April 10th, 2011 Ballot counting of election of members of Kochi prefectural assembly.

二〇一一年四月十日 日曜日 高知県議会議員選挙の開票。

 晴れ。

 きょうは、高知県議会議員選挙の投票日でした。
 妻は、日本共産党を全力で応援しました。
 夜、私と妻は、近所の温泉へ行きました。
 私は、マッサージも受けました。
 夜中に、高知県議会議員選挙の開票がありました。
 日本共産党の候補は六人当選しました。
 四万十市(定数二)で、岡本かずやさんが当選しました。
 高知市(定数十五)では、米田みのるさん、そして、女性のつかじさちさん、中根さちさん、前回議席を失った吉良富彦さんが当選しました。
 吉良さんの当選の瞬間、私の目からワッと熱い涙が吹き出ました。

Sunday, April 10th, 2011 Ballot counting of election of members of Kochi prefectural assembly.

Fine.

There was a voting of members of the Kochi prefectural assembly today.
My wife assisted in Japan Communist Party by her best.
I and my wife went to a hot spring in the vicinity at night.
I had a massage.
Election of members of the Kochi prefectural assembly was counted in the middle of the night.
Six candidates of Japan Communist Party were elected.
Mr. Okamoto Kzuya was elected in Simanto city (constant 2).
Mr.Yoneda Ninoru,Mrs.Tukaji Sati,Mrs.Nakane Sati and Mr.Kira Tomihiko were elected In Kochi city (constant 15).
Mr. Kira lost the seat last time.
Hot tears blew from my eyes when Mr. Kira was elected.

|

« 英語で日記 二〇一一年四月九日 土曜日 二つの原稿。Saturday, April 9th, 2011 Two sheets of manuscript. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年四月十一日 月曜日 測量学の授業。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51356264

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年四月十日 日曜日 高知県議会議員選挙の開票。Sunday, April 10th, 2011 Ballot counting of election of members of Kochi prefectural assembly. :

« 英語で日記 二〇一一年四月九日 土曜日 二つの原稿。Saturday, April 9th, 2011 Two sheets of manuscript. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年四月十一日 月曜日 測量学の授業。 »