« 【写真】 クワの花が咲きました。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年四月十六日 土曜日 十冊目の歌集、『君の瞳の星の中 藤原義一歌集』。Saturday, April 16th, 2011 The tenth Tanka poems collection ' Inside the stars in your pupil' »

2011.04.17

英語で日記 二〇一一年四月十七日 日曜日 一九四六年十二月二十一日早朝の南海地震。Sunday, April 17th, 2011 Nankai earthquake in the early morning, December 21, 1946.

二〇一一年四月十七日 日曜日 一九四六年十二月二十一日早朝の南海地震。

 晴れ。

 高知市議選挙が告示されました。
 ある候補の街頭演説を聞きました。

 高知県立図書館に行きました。
 そして、一九四六年十二月二十一日早朝の南海地震のことを調べました。
 南海地震のとき、私の父母は大阪市に住んでいました。
 二人は、「ままよ」と布団の中で抱き合っていました。
 母のお中には、私がいました。

Sunday, April 17th, 2011 Nankai earthquake in the early morning, December 21, 1946.

Fine.

Kochi municipal assemblyman election was notified of.
I heard a certain candidate's street oratory.

I visited Kochi prefectural library.
And,I examined about Nankai earthquake in the early morning, December 21, 1946.
My parents lived in Osaka city when  Nankai earthquake happened.
"Goodness" ,they were embracing each other in a futon.
In my mother, I was.

|

« 【写真】 クワの花が咲きました。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年四月十六日 土曜日 十冊目の歌集、『君の瞳の星の中 藤原義一歌集』。Saturday, April 16th, 2011 The tenth Tanka poems collection ' Inside the stars in your pupil' »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51416601

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年四月十七日 日曜日 一九四六年十二月二十一日早朝の南海地震。Sunday, April 17th, 2011 Nankai earthquake in the early morning, December 21, 1946.:

« 【写真】 クワの花が咲きました。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年四月十六日 土曜日 十冊目の歌集、『君の瞳の星の中 藤原義一歌集』。Saturday, April 16th, 2011 The tenth Tanka poems collection ' Inside the stars in your pupil' »