« 英語で日記 二〇一一年四月二日 土曜日 エミ、ユリと明日香村へ。Saturday, April 2nd, 2011 I went to Asuka-mura with my grandchildren, Emi and Yuri . | トップページ | 二〇一一年四月四日 月曜日 娘、孫たちは元気。Monday, April 4th, 2011 My daughter and my granddaughters are energetic. »

2011.04.04

英語で日記 二〇一一年四月三日 日曜日 飛鳥寺(あすかでら)の銅造釈迦如来坐像。Sunday, April 3rd, 2011 Sitting image of Buddha made of copper of Asuka-dera Temple . 【写真、一枚】

Photo_2

二〇一一年四月三日 日曜日 飛鳥寺(あすかでら)の銅造釈迦如来坐像。

 晴れ。

 私と娘、娘の二人の娘の四人で、朝八時から奈良県明日香村を自転車でツーリングしました。
 桜が咲いています。
 でも、雪が降ってきました。
 私たちは、飛鳥寺に行きました。
 銅造釈迦如来坐像を写真に撮ることができました。
 感激しました。
 私は、風邪がぶり返して、午後三時半でダウンしました。
 娘、孫は、その後、三つの古墳を見学したとのことです。
 私は、午後七時から寝ました。

Sunday, April 3rd, 2011 Sitting image of Buddha made of copper of Asuka-dera Temple .

Fine.

We four people (I and my daughter and daughter's two daughters) saw the sights of Nara prefecture Asuka-mura by bicycles at 8 a.m.
Cherry blossoms are in blossom.
However, it has snowed.
We went to Asuka-dera Temple.
I took photos of a sitting image of Buddha made of copper.
I was moved.
I made my cold worse, and was downed at 3:30 p.m.
I heard that my daughter and my grandchild visited three old tombs afterwards.
I slept at 7 p.m.

(copper コーパ 銅)

|

« 英語で日記 二〇一一年四月二日 土曜日 エミ、ユリと明日香村へ。Saturday, April 2nd, 2011 I went to Asuka-mura with my grandchildren, Emi and Yuri . | トップページ | 二〇一一年四月四日 月曜日 娘、孫たちは元気。Monday, April 4th, 2011 My daughter and my granddaughters are energetic. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51301738

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年四月三日 日曜日 飛鳥寺(あすかでら)の銅造釈迦如来坐像。Sunday, April 3rd, 2011 Sitting image of Buddha made of copper of Asuka-dera Temple . 【写真、一枚】:

« 英語で日記 二〇一一年四月二日 土曜日 エミ、ユリと明日香村へ。Saturday, April 2nd, 2011 I went to Asuka-mura with my grandchildren, Emi and Yuri . | トップページ | 二〇一一年四月四日 月曜日 娘、孫たちは元気。Monday, April 4th, 2011 My daughter and my granddaughters are energetic. »