« 【短歌】 レトルトの君。 | トップページ | 【写真】 高知県南国市・琴平山の爆破された日本軍のトーチカ。 »

2011.04.15

英語で日記 二〇一一年四月十五日 金曜日 美術の授業。Friday, April 15th, 2011 Class of art.

二〇一一年四月十五日 金曜日 美術の授業。

 晴れ。

 桜舞い ホーホケキョなく 坂道を 自転車押して 授業に向かう

 私は、美術の授業を受けました。
 それは、たくさん発見のある授業でした。
 私は、夜、高知市の自宅へ帰りました。
 私のカメラが壊れたので、新しいカメラを買いました。

Friday, April 15th, 2011 Class of art.

Fine.

Cherry blossoms were dancing about in the wind.
Bush warblers barks.
I am walking on the slope pushing my bicycle.
I arrive at our university soon.

I attended a class of art.
It was a class with a lot of discoveries.
I went home in Kochi city at night.
Because my camera had broken, a new camera was bought.

|

« 【短歌】 レトルトの君。 | トップページ | 【写真】 高知県南国市・琴平山の爆破された日本軍のトーチカ。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51397600

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年四月十五日 金曜日 美術の授業。Friday, April 15th, 2011 Class of art.:

« 【短歌】 レトルトの君。 | トップページ | 【写真】 高知県南国市・琴平山の爆破された日本軍のトーチカ。 »