« 英語で日記 二〇一一年四月三十日 土曜日 「陸軍歩兵第四十四連隊の遺跡を歩く」のパンフレット。 | トップページ | 【短歌】 フラフが舞っている朝。【写真、フラフとこいのぼり】 »

2011.05.02

英語で日記 二〇一一年五月一日 日曜日 『高知の戦争 証言と調査』十三号用の原稿。Sunday, May 1st, 2011 Manuscripts for 'War testimony and survey of Kochi' the 13th.

二〇一一年五月一日 日曜日 『高知の戦争 証言と調査』十三号用の原稿。

 雨、後晴れ。

 高知市の中央公園でおこなわれたメーデーの集会に参加しました。
 そこで、私たちが七日に計画している集いの案内ビラを配布しました。
 高知市民図書館と高知県立図書館に行って陸軍歩兵第四十四連隊について調べました。
 夜七時、行方不明だった、猫のクニョが帰って来ました。
 かなり汚くなっていたので洗ってあげました。
 『高知の戦争 証言と調査』十三号用の原稿を、すべて仕上げました。

Sunday, May 1st, 2011 Manuscripts for 'War testimony and survey of Kochi' the 13th.

Fine after rain.

I participated in a meeting at May Day done in a central park in Kochi city.
Then, I distributed guide flyers of the gathering that we were planning on the seventh.
I went to Kochi citizens library and Kochi prefectural library and examined 44th regiment of the infantryman of the army.
Kunyo(our cat) that was missing had came back to my house at 7 p.m.
I washed her because she had fouled considerably.
I finished up all manuscripts for  'War testimony and survey of Kochi'the 13th.

|

« 英語で日記 二〇一一年四月三十日 土曜日 「陸軍歩兵第四十四連隊の遺跡を歩く」のパンフレット。 | トップページ | 【短歌】 フラフが舞っている朝。【写真、フラフとこいのぼり】 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51552744

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年五月一日 日曜日 『高知の戦争 証言と調査』十三号用の原稿。Sunday, May 1st, 2011 Manuscripts for 'War testimony and survey of Kochi' the 13th.:

« 英語で日記 二〇一一年四月三十日 土曜日 「陸軍歩兵第四十四連隊の遺跡を歩く」のパンフレット。 | トップページ | 【短歌】 フラフが舞っている朝。【写真、フラフとこいのぼり】 »