« 英語で日記 二〇一一年六月三日 金曜日 老人老いまろび学(がく)なりがたし。Friday, June 3rd, 2011 As for me, study does not advance as expected probably because my head grows old. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月五日 日曜日 高知市の鷹の巣と薊野(あぞの)の山を歩きました。Sunday, June 5th, 2011 We walked Takanosu and Azono. »

2011.06.04

英語で日記 二〇一一年六月四日 土曜日 薊野(あぞの)の戦争壕はどこに?Saturday, June 4th, 2011 Where is trenches in Azono?

二〇一一年六月四日 土曜日 薊野(あぞの)の戦争壕はどこに?

 晴れ。

 私は、午前中から高知市薊野(あぞの)の戦争壕跡を探しに行きました。

 しかし、私は、それを見つけることはできませんでした。

 午後、私は、YEさんに、一九二九年の高知市中央部の住宅地図を見せていただきました。

 そして、私は、高知短期大学学友会の総会と高知短期大学経済学クラブの勉強会に参加しました。

 私は、夜中に『高知の戦争 証言と調査』十三号の校正をしました。

Saturday, June 4th, 2011 Where is trenches in Azono?

Fine.

I went to Kochi city Azono  to look for war trenches  from the morning.

However, I was not able to find trenches.

I had Mr.YE show house maps in Kochi city central part in 1929 in the afternoon.

I participated in general meeting of the Kochi junior college student's union

The general meeting has the present students, almuni, teachers and retired teachers.

And,I participated  study session of  economics club of the same college.

I  proofreaded  "war testimony and investigation of Kochi"13th at midnight.

|

« 英語で日記 二〇一一年六月三日 金曜日 老人老いまろび学(がく)なりがたし。Friday, June 3rd, 2011 As for me, study does not advance as expected probably because my head grows old. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月五日 日曜日 高知市の鷹の巣と薊野(あぞの)の山を歩きました。Sunday, June 5th, 2011 We walked Takanosu and Azono. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51855933

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年六月四日 土曜日 薊野(あぞの)の戦争壕はどこに?Saturday, June 4th, 2011 Where is trenches in Azono?:

« 英語で日記 二〇一一年六月三日 金曜日 老人老いまろび学(がく)なりがたし。Friday, June 3rd, 2011 As for me, study does not advance as expected probably because my head grows old. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月五日 日曜日 高知市の鷹の巣と薊野(あぞの)の山を歩きました。Sunday, June 5th, 2011 We walked Takanosu and Azono. »