« あるネコが、いろいろ毛並みの違う子どもを生むことがありますね。どうしてでしょうか。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月七日 火曜日 メール、インターネットが直りました。Tuesday, June 7th, 2011 Email and Internet were recovered. »

2011.06.07

英語で日記 二〇一一年六月六日 月曜日 風邪でダウンしました。Monday, June 6th, 2011 I was downed for a cold.

二〇一一年六月六日 月曜日 風邪でダウンしました。

 晴。

 午前八時ころに起きて、食事をし、風呂に入りました。

 しかし、ふらふらしています。私は、風邪をひいたようです。

 で、もう一度寝ました。

 起きたのは午後二時半でした。

 測量学の授業を休んでしまいました。

 『高知の戦争 証言と調査』十四号の原稿を一本書きました。

 さぬき市の私のアパートに帰り着きました。そして、パソコンでてメールを送ろうとしましたが不通になっていました。インターネットも不通でした。

Monday, June 6th, 2011 I was downed for a cold.

Fine.

I was up at about 8:00 a.m. and ate and took a bath.

However, I keep changing my mind. I seemed to catch cold.

Well, I slept once again.

It was half past 2 p.m. when I got up.

I was absent from a class of surveying.

I wrote one manuscript of "war testimony and investigationof Kochi" 14 th.

I came back my apartment in Sanuki city.

And I was going to send an email, but a PC became cut off. The Internet was suspended, too.

|

« あるネコが、いろいろ毛並みの違う子どもを生むことがありますね。どうしてでしょうか。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月七日 火曜日 メール、インターネットが直りました。Tuesday, June 7th, 2011 Email and Internet were recovered. »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51882017

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年六月六日 月曜日 風邪でダウンしました。Monday, June 6th, 2011 I was downed for a cold.:

« あるネコが、いろいろ毛並みの違う子どもを生むことがありますね。どうしてでしょうか。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月七日 火曜日 メール、インターネットが直りました。Tuesday, June 7th, 2011 Email and Internet were recovered. »