« 英語で日記 二〇一一年六月六日 月曜日 風邪でダウンしました。Monday, June 6th, 2011 I was downed for a cold. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月八日 水曜日 映画「Who drives me crazy?」。Wednesday, June 8th, 2011 Movie "Who drives me crazy?." »

2011.06.09

英語で日記 二〇一一年六月七日 火曜日 メール、インターネットが直りました。Tuesday, June 7th, 2011 Email and Internet were recovered.

二〇一一年六月七日 火曜日 メール、インターネットが直りました。

 雨。

 メール、インターネットが不通のままです。

 業者に「直してほしい」と、電話しました。

 夜、大学の授業を終えてアパートに帰ったらメール、インターネットが直っていました。

 業者に問い合わせたら、業者は「不具合があり、装置を再起動しました」と答えました。

Tuesday, June 7th, 2011 Email and Internet were recovered.

Rain.

My email and Internet remain suspended.

"I wanted you to repair"

I talked to a manufacturer on the telephone.

My email and my Internet were recovered at night when I came back to my apartment.

When I asked the manufacturer,He answered it, "It was defective, and the supplier rebooted a device".

|

« 英語で日記 二〇一一年六月六日 月曜日 風邪でダウンしました。Monday, June 6th, 2011 I was downed for a cold. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月八日 水曜日 映画「Who drives me crazy?」。Wednesday, June 8th, 2011 Movie "Who drives me crazy?." »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/51898837

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年六月七日 火曜日 メール、インターネットが直りました。Tuesday, June 7th, 2011 Email and Internet were recovered.:

« 英語で日記 二〇一一年六月六日 月曜日 風邪でダウンしました。Monday, June 6th, 2011 I was downed for a cold. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月八日 水曜日 映画「Who drives me crazy?」。Wednesday, June 8th, 2011 Movie "Who drives me crazy?." »