« 【エッセイ】 韓国と日本の、こぶとりじいさんの話。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月二十五日 土曜日 展示物を二つつくりました。Saturday, June 25th, 2011 I made two exhibits. »

2011.06.24

英語で日記 二〇一一年六月二十四日 金曜日 洗濯日和。Friday, June 24th, 2011 An ideal day for laundry.

二〇一一年六月二十四日 金曜日 洗濯日和。

 晴れ。

  韓国語の時間は緊張しました。
  六割くらいは答えることができました。
 美術の時間はカバンのデッサンでした。

 リポートを一つ書きました。

 晴天です。
 朝干した洗濯物が午後二時頃には乾いていました。
 もう一度、つぎのものを洗濯しました。

Friday, June 24th, 2011 An ideal day for laundry.

Fine.

In Korean class ,I felt nervous.
However,I was able to answer about 60 percent of our teacher's question.
Our art  class was a sketch of our bag.

I wrote one report.

It is fine weather today.
I hung out washings in the morning.
They were dry at 2 p.m.
I washed the following one.

|

« 【エッセイ】 韓国と日本の、こぶとりじいさんの話。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月二十五日 土曜日 展示物を二つつくりました。Saturday, June 25th, 2011 I made two exhibits. »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52029784

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年六月二十四日 金曜日 洗濯日和。Friday, June 24th, 2011 An ideal day for laundry.:

« 【エッセイ】 韓国と日本の、こぶとりじいさんの話。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年六月二十五日 土曜日 展示物を二つつくりました。Saturday, June 25th, 2011 I made two exhibits. »