« 英語で日記 二〇一一年七月六日 水曜日 When were you born ? Wednesday, July 6, 2011 When were you born ? | トップページ | 広島での日本母親大会、私も参加します。 »

2011.07.07

英語で日記 二〇一一年七月七日 木曜日 浦戸海軍航空隊の隊員だった人の話。 Thursday, July 7th, 2011 Story of a person who was the member of Urado naval air force.

二〇一一年七月七日 木曜日 浦戸海軍航空隊の隊員だった人の話。

晴れ。

 午前中、Fさんと香美市土佐山田町へ行きました。
 浦戸海軍航空隊の隊員だった男性に当時の話を聞かせていただきました。

 午後、Yさんに、戦後すぐの田辺島地区の航空写真を見せていただきました。

Thursday, July 7th, 2011 Story of a person who was the  member of Urado naval air force.

Fine.

I went to Kami city Tosayamada town with Mr. F in the morning.
Then, we interviewed a man who was the member of Urado naval air force.

Mr. Y showed me aerophotographs of Kochi city Tabesima after the end of the war in the afternoon.

|

« 英語で日記 二〇一一年七月六日 水曜日 When were you born ? Wednesday, July 6, 2011 When were you born ? | トップページ | 広島での日本母親大会、私も参加します。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52147380

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年七月七日 木曜日 浦戸海軍航空隊の隊員だった人の話。 Thursday, July 7th, 2011 Story of a person who was the member of Urado naval air force. :

« 英語で日記 二〇一一年七月六日 水曜日 When were you born ? Wednesday, July 6, 2011 When were you born ? | トップページ | 広島での日本母親大会、私も参加します。 »