« 英語で日記 二〇一一年九月十一日 日曜日 「本土決戦」関係の資料。 September 11st, 2011 Sunday Data about "mainland decisive battle" | トップページ | 【ニュース】 フランスのフランス電力公社の子会社「ソコデイ」の核廃棄物処理工場で爆発。 »

2011.09.12

英語で日記 二〇一一年九月十二日 月曜日 スマートフォンから撤退しました。September 12th, 2011 Monday I was withdrawn from the smart phone.

二〇一一年九月十二日 月曜日 スマートフォンから撤退しました。

 晴れ。

 私は、携帯電話を買い換えました。
 私の、新しい携帯電話は、電話、メール、テレビの機能があるものです。
 いままで、私は、スマートフォンを使っていました。
 しかし、私の持っていたスマートフォンは、電話の機能がうまく使えませんでした。
 それに、それは、電池が一日で切れてしまいました。

 私は、卒論のための勉強をしました。

September 12th, 2011  Monday  I was withdrawn from the smart phone.

Fine.

I replaced a mobile phone.
My new mobile phone has a function of telephone, mail, and television.
Until now, I was using a smart phone.
However, the function of the telephone was not good for me to use.
Moreover , it  run out the battery in one day.

I studied for a graduation thesis.

|

« 英語で日記 二〇一一年九月十一日 日曜日 「本土決戦」関係の資料。 September 11st, 2011 Sunday Data about "mainland decisive battle" | トップページ | 【ニュース】 フランスのフランス電力公社の子会社「ソコデイ」の核廃棄物処理工場で爆発。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52711902

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年九月十二日 月曜日 スマートフォンから撤退しました。September 12th, 2011 Monday I was withdrawn from the smart phone. :

« 英語で日記 二〇一一年九月十一日 日曜日 「本土決戦」関係の資料。 September 11st, 2011 Sunday Data about "mainland decisive battle" | トップページ | 【ニュース】 フランスのフランス電力公社の子会社「ソコデイ」の核廃棄物処理工場で爆発。 »