« 【エッセイ】 真夜中の学生アパート。 | トップページ | 【英語】 英語しか話さない英語の先生。 »

2011.09.20

英語で日記 二〇一一年九月二十日 火曜日 大学の後期授業が始まりました。September 20th, 2011 Tuesday The second-half lesson of our university started. 

二〇一一年九月二十日 火曜日 大学の後期授業が始まりました。 

 雲り、のち雨。

 私は、『続日本紀(しょくにほんぎ)』を読みました。
 そして、英語の授業の予習をしました。
 私が気がついたら午前三時になっていました。

 そして、私は、午前七時に起床しました。

 私たちの後期の授業が始まりました。
 一時間目は、私が楽しみにしていた史料購読でした。
  三時間目の英語の時間は先生が変わりました。
 彼女の授業は、英語だけでおこなわれました。

 私は、午前三時に就寝しました。

September 20th, 2011   Tuesday The second-half lesson of our university started.

Rain, after cloudy.

I read "Shiyokunihonge"
And I prepared English lesson.
When I noticed, 3:00 a.m. had come.

And I woke up at 7:00 a.m.

The lessons in the second half  started.
The first period was the historical-records subscription which I was looking forward to.
The third period was English.
We met new  teacher.
Her lesson was performed only in English.

I went to bed at 3:00 a.m.

|

« 【エッセイ】 真夜中の学生アパート。 | トップページ | 【英語】 英語しか話さない英語の先生。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52783264

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年九月二十日 火曜日 大学の後期授業が始まりました。September 20th, 2011 Tuesday The second-half lesson of our university started. :

« 【エッセイ】 真夜中の学生アパート。 | トップページ | 【英語】 英語しか話さない英語の先生。 »