« 英語で日記 二〇一一年九月十日 土曜日 「放射能すりつけてやる」の言った大臣の辞任。September 10th, 2011 Saturday A minister's resignation、 he said "I give you radioactivity" . | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月十二日 月曜日 スマートフォンから撤退しました。September 12th, 2011 Monday I was withdrawn from the smart phone. »

2011.09.11

英語で日記 二〇一一年九月十一日 日曜日 「本土決戦」関係の資料。 September 11st, 2011 Sunday Data about "mainland decisive battle"

二〇一一年九月十一日 日曜日 「本土決戦」関係の資料。

 晴れ。

  私は、高知市民図書館へ行って「本土決戦」関係の資料をあさりました。

 私は、英作文の勉強をしました。

 私は、卒論のための勉強をしました。

September 11st, 2011 Sunday Data about  "mainland decisive battle" 

Fine.

I went to Kochi citizen library and looked for "mainland decisive battle"-related data.

I studied English composition.

I studied for a graduation thesis.

|

« 英語で日記 二〇一一年九月十日 土曜日 「放射能すりつけてやる」の言った大臣の辞任。September 10th, 2011 Saturday A minister's resignation、 he said "I give you radioactivity" . | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月十二日 月曜日 スマートフォンから撤退しました。September 12th, 2011 Monday I was withdrawn from the smart phone. »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52704694

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年九月十一日 日曜日 「本土決戦」関係の資料。 September 11st, 2011 Sunday Data about "mainland decisive battle" :

« 英語で日記 二〇一一年九月十日 土曜日 「放射能すりつけてやる」の言った大臣の辞任。September 10th, 2011 Saturday A minister's resignation、 he said "I give you radioactivity" . | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月十二日 月曜日 スマートフォンから撤退しました。September 12th, 2011 Monday I was withdrawn from the smart phone. »