« 英語で日記 二〇一一年八月三十日 火曜日 博物館実習が終わりました。 August 30th, 2011 Tuesday Museum training finished. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月一日 木曜日 「香川の三つの陸軍秘匿飛行場を考える」の資料づくり。September 1st, 2011 Thursday Production of data of "considering three army secrecy airfields in Kagawa." »

2011.09.01

英語で日記 二〇一一年八月三十一日 水曜日 洗濯、掃除、新聞の切り抜き……。 August 31, 2011 Wednesday Laundry , cleaning,clipping of newspapers.

二〇一一年八月三十一日 水曜日 洗濯、掃除、新聞の切り抜き。

 晴れ。

 手紙を六通書きました。

 午後から妻と、さぬき市の私のアパートへ行きました。
 私と妻は、洗濯、掃除とゴミ捨て、新聞の切り抜きをやりました。
 私は、夜中に後期の時間割をつくりました。

August 31, 2011  Wednesday Laundry , cleaning,clipping of newspapers.

Fine.

I wrote six letters.
I went to my apartment in Sanuki with my wife from the afternoon.
I and my wife did laundry, cleaning, and clipping of newspapers.
I built a timetable of the second half in the dead of night.

|

« 英語で日記 二〇一一年八月三十日 火曜日 博物館実習が終わりました。 August 30th, 2011 Tuesday Museum training finished. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月一日 木曜日 「香川の三つの陸軍秘匿飛行場を考える」の資料づくり。September 1st, 2011 Thursday Production of data of "considering three army secrecy airfields in Kagawa." »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52618630

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年八月三十一日 水曜日 洗濯、掃除、新聞の切り抜き……。 August 31, 2011 Wednesday Laundry , cleaning,clipping of newspapers.:

« 英語で日記 二〇一一年八月三十日 火曜日 博物館実習が終わりました。 August 30th, 2011 Tuesday Museum training finished. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月一日 木曜日 「香川の三つの陸軍秘匿飛行場を考える」の資料づくり。September 1st, 2011 Thursday Production of data of "considering three army secrecy airfields in Kagawa." »