« 英語で日記 二〇一一年九月二十二日 木曜日 「本日から秋」。 September 22nd, 2011 Thursday Autumn has come. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月二十四日 土曜日 本のゲラの初校を終えました。 September 24th, 2011 Saturday We finished the first proof sheet of our book's galley. »

2011.09.24

英語で日記 二〇一一年九月二十三日 金曜日 鉢伏山(はちぶせやま)の交通壕。 September 23rd, 2011 Friday The traffic moat in Mt. Hachibuseyama. 

二〇一一年九月二十三日 金曜日 鉢伏山(はちぶせやま)の交通壕。 

 晴れ。

 私は、午前九時から高知市介良(けら)地域の人たちと鉢伏山(はちぶせやま)に登りました。
 私は、そこで、アジア太平洋戦争中の交通壕を見つけました。
 銃座壕を、みんなと見ました。
  それは、私が以前に見つけたものです。
 私たちは、銃座壕のまわりにいくつか直径十五センチメートルほどの穴があることを発見しました。
 別の交通壕群、そして、タコツボ群を見ました。
 それらは、私が前に見つけていたものです。
 それらは、大きな陣地の一部でした。

 私は、午後一時から会議に出席しました。
 私は、午後三時から、もう一つの会議に出席しました。
 私は、夜は、懇親会に出席しました。

 私は、私たちの家に帰って、妻と二人で本のゲラの初校をやりました。

September 23rd, 2011   Friday The traffic moat in Mt. Hachibuseyama.

Fine.

I climbed Mt. Hachibuseyama  with people in Kochi city  Kera area from 9:00 a.m.
I found the traffic moat under Asia-Pacific war there.
We watched the gun support moat .
I found it before.
We discovered that the surroundings of a gun support moat had some holes about 15 cm in diameter.
We saw the group of another traffic moat and the group of the fire trench for one person(Takotubo).
I have found them before.
They were a part of big positions.

I attended the meeting from 1:00 p.m.
I attended another meeting from 3:00 p.m.
At night ,I attended the social gathering .

I returned to our house and did the first proof sheet of the galley of our book with my wife.

|

« 英語で日記 二〇一一年九月二十二日 木曜日 「本日から秋」。 September 22nd, 2011 Thursday Autumn has come. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月二十四日 土曜日 本のゲラの初校を終えました。 September 24th, 2011 Saturday We finished the first proof sheet of our book's galley. »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52822434

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年九月二十三日 金曜日 鉢伏山(はちぶせやま)の交通壕。 September 23rd, 2011 Friday The traffic moat in Mt. Hachibuseyama. :

« 英語で日記 二〇一一年九月二十二日 木曜日 「本日から秋」。 September 22nd, 2011 Thursday Autumn has come. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月二十四日 土曜日 本のゲラの初校を終えました。 September 24th, 2011 Saturday We finished the first proof sheet of our book's galley. »